Andra sessionen. Bättre än första.

Säsong 1 2007
-------------

Andra spel sessionen. Ganska lite spel denna gång. Men nu beskriver jag lite bättre än tidigare


22:a Juli

2 nya spelare på lån. Hogan Ephraim 19 åring anfallare.
Kyel Reid också 19 år. Vänster mittfältare. Båda är från West Ham.
Och båda kommer nog bli viktiga för laget. När det är dax för att välja
min start 11 kommer nog dom båda vara med där. Men det är 3 träningsmatcher
kvar innan säsongen börjar.


23:e Juli

Ganska händelserik dag. Har fått ett ok från Tottenham att förhandla kontrakt
med deras 21 årige back Kieran McKenna. Men tydligen vill Scunthorpe också åt honom.
Så vi ligger lite i krig om honom. Jag behöver verkligen en back.

Jag ligger i förhandligar med Djurgården om deras brasilanske anfallare Quirino.
Djurgården är giriga jävlar och ska ha mer pengar än vad jag har råd med.
Men jag ska fortsätta pressa ner priset på Quirino.

Kikade på chrilles träningsmatch mot Exeter.
Första halvlek såg bra ut. Han lyckades få in ett mål men det blev bortdömt. Solklar offside.
Men första halvlek slutade 1-1. Andra halvlek såg också bra ut.
2-2 efter att Exeter lyckades få in 1 mål den 90-e minuten.

Skrev kontrakt med Crilles lag Wycombes 18 åriga back Lewis Christon.
Kan bli en värdefull spelare


25:e Juli

Träningsmatch mot Cheltenham. Dom ligger 1 liga över min och jag väntade mig en hård förlust
med tanke på dom senaste matcherna. I första halvlek så hade cheltenham för mycket anfall.
Men mitt försvar skötte sig ganska bra. Men motståndarna lyckades få in ett mål.
Andra halvlek var det nästan tvärtom. Jag hade ganska mycket tid i anfallet och lyckades få in
2 mål. Men båda dom blev bort dömda. Domar jävel. Men jag var nöjd med matchen.
Jag hoppas allt vänder nu.

Fortsatta förhandlingar med Djurgården om Quirino. Jag vill ha honom. Ge mig.

Det var den sessionen. Kädes lite bättre än igår. Men mycket måste göras innan mitt lag är redo för säsongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0