PERELLI TILL BAGDAD!!

Nu börjas det igen. Det har i och för sig hållt på ett tag, men det blir bara mer och mer irriterade för varje dag som går. Det skrivs om det hela tiden. Ja, alltså eurovision. Och nu skriver till och med jag om det också. Men det känns som att så fort något går på tv så ska det skrivas om. I ALLA tidningar. Och varenda dag ska det stå om den där jääävla Perelli eller vad hon heter. Hela tiden, varje dag "Perelli hit", "Eurovision dit", "Så ska Perelli vinna". Kan inte den där jävla Perelli bara försvinna från jordens yta? Tillsammans med Hellström, Gessle och ett gäng överskattade idioter till. Om någon skulle åka ner till den där hålan i något europeiskt u-land så kunde det väl varit Amy Diamond. Hon gör åtminstonde något mer catchy låtar. Skicka Amy till Belgrad och skicka Perelli till, typ Bagdad.

Jag lyckades inte få fram den där insändaren som jag nämnde igår. Så jag skippar det helt enkelt. Det är ju inte som jag får betalt för detta. Även om jag kanske borde det. Jag nämde ju Perelli, bara det är värt "a shitload of money". Sen nämde jag ju Amy Diamond("Whats in it for mee", "Shit du e 13, en glass kanske") också. Men det kan jag bjuda på. Sen har jag även nämt Blondinbella också. Och hon får fan betala nu. Blääh för henne.

Fridens //Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback