HTBAFB-TSO Part 2 The Search For Recognition

Nu kom jag på vad jag måste göra för att få en känd blogg. Självklart ska jag ju göra dom grejerna jag skrev i part 1. Men jag måste ju pumpa ut värdelösa och korta inlägg på typ 3 rader skit mycket. Det ska jag pröva på imorgon tänkte jag. Om dom där jävla skit bloggarna kan göra det så kan väl jag??

Tänkte på den där jävla dagens outfit som alla modebloggarna har. Är inte det bara ett sätt och visa att dom har mycket pengar(pappa betalar). "Hihihi titta på min svin dyra jävla rolex". Köp något vettigt för pengarna istället. En klocka finns i varenda jävla mobiltelefon. Jävla idioter.

Men imorrn blir det iaf att bara pumpa ut meningslösa inlägg.

Peace Out //Markus

Kommentarer
Postat av: Mårten

Hahaha, klockrent! men du har ju så rätt! men snart kommer det väl "Rolex-mobiler" oxå.... *aarrghhh*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback