How to be a famous bloggare.

Första gången jag får in 2 inlägg samma dag. Helt otroligt.

Jag satt och funderade på hur man kan få många att läsa sin blogg. Som jag har märkt så verkar det som folk bara läser bloggar av unga snygga tjejer. Ju yngre och snyggare desto bättre. Och jag har skummat igenom några sånna bloggar. Och det var nog bland det tråkigaste jag läst. Allt som jag läste va i stil med.

"Hej hej, idag har jag varit i skolan. jätte tråkigt, sen va jag ute med hunden. fy fan vilken hög han lämnade. jag funderade en stund på att plocka upp skiten. men efter 10minuter kom jag på att skiten, hör och häpna, var just det. skit alltså. och jag hade ingen lust att böja mig ner så grannen kunde spana in min röv. jag menar hallå vill dom se den så finns den ju på bloggen (stor jävla bild på ett arsel). dessutom så luktade det illa o det va ju inte jag som gjorde number2 så varför ska jag bry mig. sen kom jag hem och min underbara pojkvän ringde. han är det bästa i världen., visst jag tänker ju på andra killar också men utöver det så är det bara min pojkvän jag tänker på. det va allt för idag.. puss o kram.. ps. här är några bilder på mig när jag har på mig nån jävla topp från h&m.. runka gärna grabs"..

Nu står det kanske inte just så. Men jag fårstår inte det det roliga att sitta och läsa om vad folk har på sig och vad dom gör. Visst om man beskriver allt på ett kul sätt så kan det vara kul att läsa. Men nej. Man ska sitta och skriva något tråkigt skräp. Och om minsta lilla grej dessutom. Men det verkar ju vara ganska enkelt i alla fall. In med några bilder på småbrudar som ålar sig så har man svergies populäraste blogg tillslut.

Jag kanske ska försöka det nångång. Typ 3 bilder på några fjortisbrudar som visar pattarna och sen skriva om vilken jävla kö det var på motorvägen när jag skulle hem från jobbet.

Man blir ju en populär bloggare av att många läser bloggen. Men om ingen läser blir man ju inte populär. Så hur ska man göra då? Men jag ska nog börja med och beskriva vad jag gör på dagarna då. Funkar inte det får jag väl ta och slänga in några porriga bilder på blonda bimbos med magtröja. Och en liten kommentar under bilder. Typ "tihi push my kebab".

Peace Out //Markus

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tycker du kan ha en bild på dig själv med magtröja! Men annars tror jag knepet är att skriva ofta, och göra mycket reklam för sig. (Och tydligen skriva om mode också... :P)

Postat av: D

hahaha klockrent ;D kanske är det så att alla människor tycker det är kul att sitta och fnittra åt småfjortisar som lägger upp bilder på sej själv ? kan tänka mej att det tilltalar många...
Extrema åsikter går alltid hem ;D skriv politiska okorrekta saker som sticker folk i ögonen sen blir du poppis. ökänd = känd

2008-03-13 @ 19:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback