Yeej 42tummare=D

Nu var det några dagar sedan jag skrev. Konserten var riktigt bra. Det började med att jag kom hem tidigt från jobbet. Fort till systemet för att köpa massa öl. Drack tyvärr inte så mycket som jag ville men jag var så jävla sjuk. Men några slank ner i alla fall.
  Senare på eftermiddagen kom några polare hem till mig och vi satt och drack lite. Senare på kvällen drog vi oss till en pub och satt och snackade lite där innan vi skulle på konserten. Men innan puben skulle min kusin dra i sig en cube så han öppnade flaskan och sa att den dricker jag på 4 sekunder(Han ljög det tog nog 5-6sekunder). Och då skulle en kille också öppna en. "Men jag dricker också fort". My ass. Så min kusin ställer ju självklart upp och sveper mer än hälften av den. Plus att någon har en öl som han självklart ska dra i sig också. Allt det på typ 2 minuter. "Man ställer ju upp för polarna" sa han och rapade.
  Efter puben drar vi mot Södra Teatern där konserten ska vara. Vad får man se när man kommer dit? Jo Streetlight Manifesto har ställt in. Blev riktigt besviken för jag hade sett fram emot att se dom också.
Vi ställer oss i kön och kommer tillslut in. Direkt till baren tycker vi och missar det förbandet som var där istället.
Men vi kommer lagom till när Reel Big Fish ska spela. Allt är som vanligt svettigt, varmt och härligt=P.
I slutet på konserten så spelade gitarristen solo med gitarren bakom huvudet. Det har man sett förr, ganska ballt. Men då skulle en av killarna som spelade trumpet försöka spela trumpet likadant. Inte speciellt lyckat kanske:P.
  Nu blir det bara en snabb genomgång av det sista. Efter konserten blev det en öl på ett ställe på sveavägen. Men jag var så jävla sjuk att jag inte orkade mer så då var det bara att ta sig hem och sova.
Det var kvällen i kort version. Väldigt kul trots feber o annat skit.

Nu har jag äntligen köpt mig en fet tv. 42tum platt tv. Har tyvärr inte hunnit spela PS3 på den än men det ska jag försöka testa i helgen.
  Jag har aldrig fått några häftiga grejer när jag var mindre. Ärva kläder från storebror. Usel jävla skumgummi säng och när jag äntligen skulle få en NY tv så får jag en tv på typ 10tum.
Så nu när jag äntligen har råd så vill jag ha fina dyra grejer. Som tex en 42tums plasma tv, Playstation3, hyffsat dyr telefon osv. Det kostar ju ganska mycket men det får man väl leva med.

Det var allt för denna gång. Har lagt ner citat grejen nu. Kanske kommer tillbaka senare.
//Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback