Sjuk+konsert=Sjuk på konsert

Konsert ikväll då. Kommer nog bli skit roligt. Förrutom att jag har åkt på världens jävla förkylning. Det var i och för sig värre igår. Bra timing. Snart kommer min kusin över, då blir det bolaget direkt. Jag vet att det verkar lite alkis att sitta och dricka klockan 13:00 på en vardag, men ibland ska man väl göra det också=p.
  När vi åkte till lund förra eller förr förra året började vi dricka klockan halv sju eller åtta på morgonen.

Min kusin kanske ska hjälpa mig och få bloggen att se snyggare ut. Får väl hoppas att det blir så.

Det var allt för nu. Vilket trist inlägg till och med för mig=P.
XoXo gossip gir... eeh Markus

Kommentarer
Postat av: weronica

hoppas du får en bra dag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback